Print Friendly, PDF & Email
در ادامه برنامه که با سخنرانی شخصیت های علمی، دینی و فرهنگی دعوت شده از کشورهای ایران، کویت ، هند و … همراه بود به نفرات برتر جوایزی تقدیم شد و از آنها تقدیر به عمل آمد. خانم آباد، نویسنده کتاب، نیز که قرار بود در این مراسم شرکت کند، به دلیل اینکه به تازگی از بیمارستان مرخص شده بود نتوانست در این برنامه حضور یابد.
گروه فرهنگی رجانیوز: مسابقه کتاب «من زنده ام» در شهر کشمیر برگزار شد. در این مسابقه که به همت موسسه فکری- هنری شهید مطهری برگزار شد بیش از ۳۰۰۰ نفر شرکت کردند که ۱۵۰۰ نفر از این جمعیت را دانشجویان تشکیل می دادند. حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین متو مدیر موسسه فکری و هنری شهید مطهری در کشمیر مجری این مسابقه بود و کتاب «من زنده ام» را آقای حجت الاسلام سید ظهیر عباس جعفری به زبان اردو ترجمه کرده است. پس از پایان مسابقه ، یک تیم ۵۰ نفری برگه های پاسخ نامه را در مدت سه ساعت تصحیح کردند و برندگان مسابقه نیز مشخص شدند.
در ادامه برنامه که با سخنرانی شخصیت های علمی، دینی و فرهنگی دعوت شده از کشورهای ایران، کویت ، هند و … همراه بود به نفرات برتر جوایزی تقدیم شد و از آنها تقدیر به عمل آمد.
خانم آباد، نویسنده کتاب، نیز که قرار بود در این مراسم شرکت کند، به دلیل اینکه به تازگی  از بیمارستان مرخص شده بود نتوانست در این برنامه حضور یابد.

آلبوم تصاویر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet