Print Friendly, PDF & Email

 پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به ۶ مدیر ارشد در یک مجموعه دولتی + اسناد

در جدیدترین دریافتی های نجومی به صورت وام، مدیران ارشد بیمه ایران مبالغی بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با سود صفر درصد دریافت کرده اند.پرداخت وام های نجومی به مدیران در شرایطی است که این روزها جمع کثیری از جوانان در صف انتظار برای دریافت وام های ۱۰ میلیونی خود این پا و آن پا می کنند
گروه اقتصاد-  رجانیوز: بعد از آنکه ماجرای حقوق های نجومی موجی از اعتراض را در فضای جامعه به وجود آورد و سرانجام نیز رئیس جمهور و اعضای هیات دولت نیز مجبور به واکنش و ارائه بیانیه جهت عزل مدیران متخلف شدند، حالا خبرهای جدیدی از برخی دستگاه های دولتی به گوش می رسد که طی آن وام های نجومی به مدیران پرداخت می شود، آن هم با کارمزد کمتر از ۲ در صد.
پرداخت وام های نجومی به مدیران در شرایطی است که این روزها جمع کثیری از جوانان در صف انتظار برای دریافت وام های ۱۰ میلیونی خود این پا و آن پا می کنند اما در مقابل مدیران برخی مجموعه های دولتی، بیمه ای، پولی و بانکی وام های کلان دریافت می کنند. وام هایی که دریافت حتی ۱۰ درصد از ارقام آن برای مردم عادی جامعه تبدیل به یک رویا شده است.
در جدیدترین دریافتی های نجومی به صورت وام، مدیران ارشد بیمه ایران مبالغی بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد کمتر از ۲ در صد دریافت کرده اند. وام هایی که با عناوین مختلفی از جمله وام ضروری، اتومبیل، تعمیرات و مسکن به مدیران این مجموعه پرداخت شده و جمع آنها نیز رقمی بالغ بر ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان شده است. طوری که با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که وام دریافتی یک مدیر بیمه ایران معادل وام ازدواج ۴۰ تا ۶۰ جوانی است که برای آغاز زندگی مشترک در انتظار تخصیص اعتبار به بانک ها هستند.
غلامعلی فروزش عضو سابق هیئت مدیره بیمه ایران، مشاور فعلی وزیر امور اقتصاد و دارایی و همچنین مشاور فعلی رئیس بیمه ایران نیز هست که در کنار وام ۲۹۵ میلیون تومانی ضروری، وام ۱۸۰ میلیون تومانی مسکن و تعمیرات با کارمزد کمتر از ۲ در صد را دریافت کرده است.
ریاحی فر، عضو سابق هیئت مدیره بیمه ایران رقم ۴۴۰ میلیون تومان وام ضروری و اتومبیل دریافت کرده و ۱۲۰ میلیون تومان وام مسکن و ۶۰ میلیون تومان هم وام تعمیرات به وی پرداخت شده است.
طبق سند فوق تاجیک، عضو سابق هیئت مدیره بیمه ایران که به تازگی به عضویت هیات مدیره بانک ملت درآمده نیز به غیر از ۱۸۰ میلیون وام تعمیرات و مسکن، ۴۴۰ میلیون نیز وام ضروری و اتومبیل دریافت کرده است.
علی جباری، عضو سابق هیات مدیره نیز ۲۸۰ میلیون وام ضروری و ۱۸۰ میلیون نیز وام مسکن و تعمیرات دریافت کرده است.
افتخاری، معاون سابق طرح و برنامه و عضو فعلی هیئت مدیره بیمه ایران نیز در مجموع ۶۲۰ میلیون تومان وام دریافت کرده است.
طبق سند فوق، حیدری معاون فنی و عضو فعلی هیئت مدیره بیمه ایران نیز رقمی بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان وام دریافت کرده است.
حال سوال اینجاست چگونه مجموعه هایی که بانک های آن از ارائه وام ۱۰ میلیونی ازدواج به بهانه عدم وجود اعتبارات لازم، سر باز می زنند، وام های نجومی با کارمزد کمتر از ۲ در صد را در اختیار مدیران دولتی قرار می دهند.
منبع : راه دانا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet