Print Friendly, PDF & Email
عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی نوشت: به نظر می رسد مادامی که دولت محترم یازدهم از کمک امریکایی ها و مائده ی خیالی برجام دل نبریده است ، نمی تواند کنشگر خوب و موفقی در “مدیریت داشته” ها و استفاده بهینه از توانمندی های بی‌انتهای داخلی باشد. ضمن اینکه برکت الهی نیز شامل این دومی است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸، عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی در متنی که در شبکه های مجازی منتشر شد نسبت به سخنان شب گذشته حسن روحانی در گفتگوی خبری سیما واکنش نشان داد و نوشت: “سخنان دیشب رئیس جمهور حاکی از بدقولی های مکرر امریکا و بدعهدی آنان بود.

این خیلی مهم است و نشان از بیان صادقانه یک تجربه ی ارزشمند و البته پرهزینه در سطح راهبردی است . سوال مجری هم که آیا به اندازه فعالیت های دیپلماسی در موضوع برجام، در عرصه ی اقتصاد درون زا و توجه به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی وقت و انرژی مصرف شده یا نه، پاسخ درخوری پیدا نکرد.

به نظر می رسد مادامی که دولت محترم یازدهم از کمک امریکایی ها و مائده ی خیالی برجام دل نبریده است ، نمی تواند کنشگر خوب و موفقی در “مدیریت داشته” ها و استفاده بهینه از توانمندی های بی‌انتهای داخلی باشد.

ضمن اینکه برکت الهی نیز شامل این دومی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet