دسته‌بندی نشده
Print Friendly, PDF & Email
مسؤول نهاد فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سپاه:
هر انقلابی به نظام اسلامی ختم نمی‌شود

مسؤول نهاد فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سپاه با بیان اینکه هر انقلابی به نظام اسلامی ختم نمی‌شود گفت: اگر نتوانیم منش و روش کارگزاران را اسلامی کنیم نمی‌توانیم کشوری اسلامی ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام علی ثقفی دقایقی پیش در اختتامیه همایش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشکده پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در ارتباط با تعریف تمدن اظهار کرد: ما به دنبال تمدن زمینه‌ساز ظهور هستیم که پذیرای امام معصوم(عج) باشد.

وی افزود: ما می‌خواهیم تمدن امت‌ساز پذیرای امام عصر(عج)، تمدن زمینه‌سازی دولت کریمه و حیات طیبه مهدوی را بسازیم که در نهایت منجر به تمدن قرب و مقرب ظهور شود.

ثقفی در ارتباط با گونه‌شناسی تمدن، عنوان کرد: در این رابطه، ما پنج گونه تک‌واحدی، ائتلافی، چند قطبی،‌ اقماری و مدل اتحادی تعریف می‌شود.

مسؤول نهاد فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سپاه با تاکید بر اینکه لازمه تمدن نوین اسلامی باور تمدن است، گفت: اگر باور نباشد تمدن شکل نمی‌گیرد و ما اگر به تشکیل حکومت اسلامی اعتقاد نداشتیم نمی‌توانستیم این حکومت را تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه در مرحله نظام اسلامی در کشور ما، امام بلافاصله پس از انقلاب، نظام اسلامی را ساختند، بیان کرد:‌ در کشور مصر چون نظام اسلامی ساخته نشد، در نتیجه انقلاب اسلامی آنها نیز برگشت.

ثقفی افزود: نظام اسلامی خیلی آسان نیست که به راحتی پشت سر انقلاب شکل بگیرد.

مسؤول نهاد فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سپاه خاطرنشان کرد: مسئله جمهوری اسلامی سر و صدای بسیاری را ایجاد کرد و مخالفان زیادی داشت اما قدرت امام و روحیه مردم باعث شد این مرحله به سرعت پشت سر گذاشته شود.

وی افزود: ایران ظرفیت ساختن یک ملک تمدنی مستقل به شکل تک‌واحدی را دارد و می‌تواند تمدن تک‌واحدی ایجاد کند.

ثقفی در پایان با تاکید بر اینکه منش و روش کارگزاران باید اسلامی باشد، یادآور شد: اگر نتوانیم منش و روش کارگزاران را اسلامی کنیم، نمی‌توانیم کشور اسلامی داشته باشیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet