Print Friendly, PDF & Email
آن چه پیش رو دارید، فیلمی است تاریخی از بیعت «دبیرکل حزب الله» لبنان و جمعی از شیعیانِ این کشور با راه امام خمینی و «آیت الله خامنه‌ای»
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «حجه الاسلام والمسلمین عباس الموسوی» یا «سید عباس موسوی»، یکی از موسسان «حزب الله لبنان» به شمار می رود. وی به تاریخ ۴ آبان ماه سال ۱۳۳۱ شمسی، در روستای «نبی شیث» واقع در منطقه‌ی «بقاع»(شمال «لبنان») متولد شد و در ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۷۰ شمسی، به همراه همسرش «ام یاسر» و آخرین فرزندش «حسین»، هدف هلی کوپترهای «آپاچی» رژیم صهیونیستی قرار گرفت و بال در بال ملائک گشود.
«سید عباس موسوی» در زمان شهادت، دومین دبیرکل حزب الله لبنان بود که پس از «شیخ صبحی طفیلی»، این مسئولیت را بر عهده گرفت. به دنبال شهادت ایشان، «سید حسن نصرالله» سکانِ هدایت «حزب الله لبنان» را به دست گرفت و تا به امروز، در این مسئولیت باقی است.
 آن چه پیش رو دارید، فیلمی است تاریخی از بیعت «دبیرکل حزب الله» لبنان و جمعی از شیعیانِ این کشور با راه امام خمینی و «آیت الله خامنه‌ای».
خداوندا! در این روز و همه‌ی روزهای آینده، بیعتمان را تجدید می کنیم در راه اماممان «خمینی» تا روز قیامت و بیعتمان را تجدید می کنیم در این روز و همه روزهای آینده با امام آیت الله خامنه ای. خداوندا! این بیعت را از ما بپذیر با الله.
روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet