Print Friendly, PDF & Email

 

    

فیسبوک با تبدیل شدن به منبع اصلی دریافت خبر برای آمریکایی ها، اکنون بیش از شبکه های تلویزیونی درآمد تبلیغاتی کسب می کند.

 رسانه های آمریکایی روز پنجشنبه نوشتند:‌ فیسبوک به مهمترین منبع دریافت خبر آمریکایی ها تبدیل شده و اکنون برای نخستین بار، درآمدهای تبلیغاتی اش هم از شبکه های تلویزیونی بیشتر شده است.

بر اساس آمار تارنمای ‘اینفورمیشن’، اطلاعات رسمی نشان می دهد فیسبوک در سه ماهه های اول تا سوم امسال، ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار درآمد ناشی از درج آگهی های تبلیغاتی داشته است.
این رقم اگرچه بسیار کمتر از ۲۱ میلیارد دلار درآمد گوگل از راه تبلیغات بوده، اما از درآمد شرکت کامکست (مالک شبکه ان بی سی یونیورسال)، و بخش رسانه ای شرکت دیزنی (مالک تلویزیون های ای بی سی و ای اس پی ان) بیشتر بوده است.

کامکست در بازه زمانی یادشده، ۷٫۶ میلیارد دلار و دیزنی در همین بازه ۶٫۷ میلیارد دلار، درآمد تبلیغاتی داشت.

اگرچه ‘مارک زاکربرگ’ بنیانگذار و مدیرعامل فیسبوک تاکید می کند که شبکه اجتماعی او، یک شبکه خبری نیست، اما نظرسنجی اخیر موسسه ‘پیو’ نشان می دهد بیش از نیمی از آمریکاییان خبرهایشان را از شبکه های اجتماعی به دست می آورند و فیسبوک محبوبترین شبکه اجتماعی است.

فارس نوشت : ‘زاکربرگ’ با ارائه طرحی ‘هفت ماده ای’ قول داده است که برای مبارزه با انتشار خبرهای کذب در فیسبوک بکوشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet