Print Friendly, PDF & Email

الحشدالشعبی اعلام کرد

خبرگزاری فارس: آزادسازی 450 کیلومتر مربع در مرحله پنجم عملیات غرب نینوا

یکی از فرماندهان الحشد الشعبی اعلام کرد از آغاز مرحله پنجم عملیات آزادسازی غرب موصل تاکنون ۴۵۰ کیلومتر مربع از این منطقه از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است و ۱۵۰ تروریست داعشی کشته شده‌اند.

 مرحله پنجم عملیات «الحشد الشعبی»، برای آزادسازی مناطق غربی استان نینوا در ۶ آذرماه گذشته با هدف آزادسازی بخش مهمی از این مناطق از جمله ناحیه «تل عطبه» آغاز شد.

به نوشته وبگاه خبری المعلومه، «جواد الطلیباوی» از فرماندهان بلندپایه الحشد الشعبی از پایان این مرحله از عملیات و آمادگی‌ها برای آغاز مرحله ششم خبر داده است.

الطلیباوی مهم‌ترین دستاور مرحله پنجم را آزادسازی ۴۵۰ کیلومتر مربع از خاک عراق از جمله آزادسازی منطقه مهم «تل عطبه» در جنوب «تلعفر» و کشته شدن ۱۵۰ تروریست عنوان کرده است.

به گفته وی در مرحله ششم عملیات، نیروهای الحشد الشعبی برای آزادسازی مناطق «الحضر» و «البعاج» و قطع دیگر راههای مواصلاتی داعش به مرز سوریه را در دستور کار قرار خواهند داد.

او افزود: نیروهای الحشد الشعبی منتظر اوامر فرماندهان نظامی برای آغاز عملیا آزادسازی شهرهای غربی نینوی هستند.

این فرمانده بارز الحشد الشعبی در باره زمان آغاز عملیات آزادسازی «تلعفر» نیز گفت: منطقه تلعفر به طور کامل محاصره شده و صرفا مسائل سیاسی موجب تأخیر در آغاز عملیات آزادسازی شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet