Print Friendly, PDF & Email

خبرگزاری فارس: کاخ سفید: ممنوعیت ورود به آمریکا، بر اساس فهرست پیشنهادی دولت اوباما است

سخنگوی کاخ سفید گفت فرمان اجرایی ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور، بر اساس فهرستی است که دولت پیشین تهیه کرده بود.

«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید روز یکشنبه در توجیه عدم اشاره به نام عربستان در فهرست کشورهایی که ورود اتباعشان به آمریکا ممنوع شده، گفت این فرمان بر اساس فهرست تهیه‌شده توسط دولت پیش صادر شده است.

اسپایسر که در برنامه «این هفته» شبکه «ای‌بی‌سی» صحبت می‌کرد، گفت پیام فرمان جدید «دونالد ترامپ» این است که «ما می‌خواهیم از کشورمان و مردم‌مان محافظت کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا نام کشورهایی چون افغانستان، پاکستان و عربستان در این فهرست نیست، گفت: «این هفت کشور توسط دولت (باراک) اوباما به عنوان کشورهایی که [اتباع آن‌ها] نیازمند واکاوی بیشتری هستند، معرفی شده‌اند.»

وی با بیان اینکه این گام نخست است، افزود: «بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، این‌ها کشورهایی هستند که دولت اوباما آن‌ها را در اولویت قرار داده بود.»

به گفته اسپایسر، بر اساس تصمیمات دولت سابق آمریکا پیش از این هم محدودیت‌هایی برای سفر اتباع این هفت کشور به آمریکا وجود داشت.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه فرمانی را امضا کرد که بر اساس آن ورود اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا برای سه ماه ممنوع شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet