Print Friendly, PDF & Email

 

خبرگزاری فارس: بررسی 209 مقاله علمی در دومین همایش تمدن نوین اسلامی/ 60 عضو هیأت علمی در 11 کمیسیون

دومین همایش ملی تمدن نوین اسلامی روزهای ۴ و ۵ اسفندماه در دانشگاه شاهد برگزار می‌شود که در این همایش ۶۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در ۱۱ کمیسیون به داوری ۲۰۹ اثر می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، فرزاد جهان‌بین، رئیس دبیرخانه دائمی دومین همایش ملی تمدن نوین اسلامی در نشست خبری دومین همایش ملی تمدن نوین اسلامی که عصر امروز (یکشنبه۱۰ بهمن) به میزبانی دانشگاه شاهد برگزار شد، گفت: دومین همایش ملی تمدن نوین اسلامی ذیل هفته علمی تمدن نوین اسلامی در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه سال جاری در دانشگاه شاهد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۲۰۹ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که هر مقاله را دو نفر از اعضاء هیأت داوران مورد بررسی قرار می‌دهند و در موارد اختلافی، داور سوم به بررسی اثر می‌پردازند. از میان مقالات ارسال شده، ۶۵ مقاله ارسال شده در زمینه مباحث بنیادین، ۳۳ مقاله در زمینه تعلیم و تربیت، ۳۶ مقاله در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی، ۱۷ مقاله در زمینه مسائل سیاسی، ۱۲ مقاله درباره مسائل هنر و معماری، ۱۳ مقاله در خصوص آینده پژوهی، ۱۴ مقاله در زمینه مدیریت و حکمرانی و هفت مقاله در خصوص طب اسلامی است.

رئیس دبیرخانه دائمی دومین همایش ملی تمدن نوین اسلامی عنوان کرد: همایش ملی تمدن نوین اسلامی، یازده کمیسیون دارد  که از میان ۹ کمیسیون یعنی؛ کمیسیون‌های سیاسی، اقتصادی، مدیریت، مباحث بنیادین، فرهنگی اجتماعی، هنر و معماری، آینده‌پژوهی دفاع و امنیت، طب و سلامت از جمله کمیسیون‌های فعال بوده و دو کمیسیون علم و فناوری و کمیسیون حقوق با توجه به اینکه مسئول ندارند و غیر فعال هستند اما به این دو کمیسیون نیز مقالاتی ارسال شده است.

وی گفت: افتتاحیه دومین همایش ملی تمدن نوین اسلامی روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه در دانشگاه‌ شاهد برگزار می‌شود که از مهمترین محورهای آن می‌توان به معناشناسی و تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تمدن نوین اسلامی، دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تمدن نوین اسلامی، نظام سازی و نهادسازی و تمدن نوین اسلامی، علوم انسانی اسلامی و تمدن نوین اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی، الگوهای رقیب و تمدن نوین اسلامی، تمدن غرب و تمدن نوین اسلامی، بیداری اسلامی و تمدن نوین اسلامی و نقش و جایگاه علم در تمدن نوین اسلامی اشاره کرد.

جهان‌بین ادامه داد: یازده استاد تمام، ۳۰ نفر دانشیار، ۴۰ نفر استادیار، ۷۹ نفر دکترا، ۱۲ نفر مربی، ۹۹ نفر کارشناسی ارشد و ۳۰ از سایرین مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کرده‌اند که حدود ۶۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مختلف به عنوان اعضای کمیسیون حضور دارند و مدیریت دومین همایش تمدن نوین اسلامی را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه دومین همایش تمدن نوین اسلامی روز پنجشنبه ۵ اسفندماه از ۸ صبح در دانشگاه شاهد برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet